Arxiu del blog

dimarts, 26 de gener del 2010

MARTINICA


Va ser una alegria descobrir una illa que enteniem, es a dir muntada a l'europea, i haig de dir que em va agradar molt tot i que tot es "made in france" fins i tot quan varem anar al super va ser tot un esdeveniment, hi havia de tot, a preus relativament normals i productes que coneixiem, mireu com n'estavem de contents, ballaruques i tot!!


varem fer un cim al crater del pelé, va ser...com us ho diria...pffffffff!



aqui es veu molt be el crater antic i com dins el crater hi va haver una nova erupció i es va crear una nova muntanya a dins, si us fixeu a la dreta la vesant interna de l'antic crater i a la dreta la vesant del nou volca, que per cert deu tenir sols un 80 anys, per tant es la "muntanya" mes jove a la que he pujat!

aquest soc jo, envoltat d'enciams ...



com sempre... em vaig deixar les botes al taxi aixi que vaig pujar en xancletes... aqui la prova, per cert, soc venerat a l'illa per la meva gesta,jajaja

ningú ens va avisar que a partir de les tres de la trad no hi havia bus de tronada aixi que uns amables senyors jubilats francesos ens varen donar la benvinguda al seu minibus on casualment hi havia tres seients lliures...va ser molt divertit!

us avanço una foto de grenada, i es que em trec el barret devant les seves autoritats, han decidit que realment volen fer feliç a la gent, i aixó vol dir en tots els aspectes, la policia ha decidit contractar dones maques, vestirles apropiadament i veieu que passa ara quan un policia et posa una multa... ja no t'enfades! fas petar la xerrada i convides al policia a un café! visca la mentalitat caribenya!!



per mi que els mitjons no lliguen gaire, pero no passa res, no cal filar tan prim...

una abraçada a tothom!

1 comentari:

  1. gracies macos! tremoleu que torno a roses a buscar esponsors per seguir cobrint aquest espai informatiu i divulgatiu tan popular!
    el seguent comentari pot ferir algunes sensibilitats aixi que si us ho voleu estalviar... abteniu-vos, si no...:
    una abraçada pe'n sergi, ja havia sentit a dir que hi ha alguns casats que passen mes ganes que els solters, pero lo de'n sergi ja comença a ser alarmant, va mes cremat el pobre... les meves condolencies...

    ResponElimina