Arxiu del blog

divendres, 22 de gener del 2010

HAITÍ

al principi va semblar que si, ens varem reunir al barco i la cosa tenia pes, despres de la primera cervesa, unes cerveses mes tard el tema feia estona que s'havia desviat (amb perdó de la paraula) i al final de la nit es va tencar el tema amb un no rotund alegant motius de seguretat, jo tot i haver colaborat en les cerveses crec que no vaig tindre gaire poder de convicció tot i que vaig intentar ser discret i q no se'm veies el plumero. al final de la votacio el no, la idea, omplir dos vaixells d'aigua i anar fins a haiti per entregarlos juntament amb dos purificadors d'aigues a caulsevol vaixell militar, sense tocar terra... pero... sols eren cuatre dies navegant i poder dir; -vaig estar a prop i vaig fer algo! peró a vegades es millor no portrli la contraria al capi...al final la opció mes cómoda, fins i tot per a mi,; estem a martinica, pero d'aixó ja en parlarem dema, ara unes fotos i a dormir o a ballar, que ja es divendres!

primer una d'aquelles de "busca las siete diferencias" i a mes a veure si sabeu quina correspon a una ermita d'un poblat de pagesos de sta lucia i quina (del mateix deu) pertany a la civilitzada martinica...





a sota podeu veure que si vols muntar un "internet cafe" sols necessites una cafetera i un internettee.. tot s'hi val!

aquesta es la cara que se li va quedar al nen quan li vaig dir que jo venia de roses... reaccio bastant generalitzada per cert.

i aqui es on podreu trobar a la sara el dia que digui... me'n vaig a per tabaco! i tingui una cella mes aixecada que l'altra! una abraçada sara!!

salut i fins dema!!

2 comentaris:

  1. Hola!
    Si si, ja et dic jo q si vaig a per tabac aixecant la cella, em busqueu en un lloc com el de la última foto i no pas com el de la primera.
    Ara sí q veig q el capità es un home prudent, i a més, per les fotos crec q millor no portar-li la contrària...
    Per cert, al final quants heu anat cap a martinica? Petons!

    ResponElimina
  2. Ja anava sent hora que pengessis fotos de les teves visites espirituals a esglessies i ermites vàries... ara només falta que escoltis una veu interior que et guïi i et protegeixi. Jo sabia que les Festes, ja, ja, ja!!!
    Ja seria hora que deixessis aquesta vida tant desenfrenada que portes i posis seny, d'una vegada, Willie FOGG!!!
    Salut i Rauxa... i a deixar el pavelló ben alt!!
    Aquí tinc al Sergi que t'envia records! diu que et troba a faltar... sobretot on t'acaba l'esquena.

    ResponElimina