Arxiu del blog

dilluns, 1 de febrer del 2010

a nova york!

vaig passar del 28 º de temperatura de trinidad al -10º de nova york, us podeu imaginar com se'm va quedar el cos! el cas es que aqui la gent es fantastica. tan sols d'arribar hi habien uns senyors policies que es veu que els hi encanta coneixer gent, i clar, jo soc nou per ells! imagineu-vos, ho volien saber toooot de mi! tenien tanta i tanta curiositat que volien saber fins i tot que hi portava a la maleta, i van ionsistir a que els hi ensenyes i apa, obre maleta, treu tot, ensenya, torna a colocar. cabrons! han inventat la bomba atomica i l'han probat on els ha donat la gana, fabriquen les armes mes perilloses, contaminen tot el que poden, poden comprar medicaments xungus al supermercat i les pistoles les regalen... i els preocupa el que jo pugiui portar a la maleta! jajaja, aixo no s'ho creu ningú!

la resta del dia va ser super excelent! diummenge, aixi que vaig dir; capa aharlem a escoltar gospel! dos hores de misa, tot un espectacle, un show!, es un flipe, hi posen moltes ganes, fa molta gracia, pero fotos no!, vaig poder esgarrapar una abans que l'esglesia s'omplis, satnas el tene alla, amgadet darrera la creu, es pensa que no el veuen pero es veu com brilla...pillin, i la veritat es que si no hi ha dimoni no hi ha religió (tenen un tracte, van a mitges) aixi que ja esta be que subtilment quedi trepresentat!
paset a paset em vaig acostant a casa, vaig trobar una pastisseria on venien carquinyolis, aixó si... de xocolata!
son els reis de la publicitat agresiva, oju a l'anunci de tiimes square, suposo que es la opsicio rientse del deute nacional, a saco!
la casa de barrets mes gran del mon! i ni una dona tu! es ben bé que el tiu d'informació i turisme em va enganyar!
i la casa de hansel i gretel! tres pisos amb olor a xocolata, la casa d'emmanems (lacasitos!)em van agafar ganes de ficar la boca i obrir l'aixeta, com si fos un sortidor de cervesa!


me'n vaig que m'esperen!!!

1 comentari:

  1. Privilegiat! ja em pensava q els de l'aeroport t'havien retingut a tu i als teus calçotets bruts!
    Quina burrada de lacasitos!!
    Fins ben aviat!

    ResponElimina