Arxiu del blog

dissabte, 2 de gener del 2010

BEQUIA


Feliç 2010 a tothom!!!

el dia abans de cap d'any varem sortir de barbados cap a Bequia, varem navegar amb lluna plena i varem tenir molt bon vent aixi que la cosa va ser rapida. La millor part va ser navegar per una zona de petites illes i grans roques enmig del mar, amb lluna plena i fort vent, i imaginar que alli era on els pirates es refugiaven fa uns centenars d'anys, ara, como tots sabem, es refuguien al parlament, al gobern...

el cas es que aquesta illa es sorprenent, es molt petita i amb pocs habitants i poques cases, molt verda i muntanyosa tot i que amb poca alçada i no hI ha grans construccions, es una petita bahia amb mes de doscents barcos fondejats, tot el turisme que hi arriba son navegants aixi que hi ha un ambient molt especial. Caminant pels cuatre carrerons del poble et trobes a gent que vas coneixer a las palmas o cap vert, i es molt divertit trobarse de nou. Cap d'any com a per tot, molta gent al carrer, festa a tots els locals, molt de reggae i hip hop i una cosa curiosa... l'esglesia oberta i amb gent passada la mitja nit!

El dia 1 caminant per la illa i la seva minijungla i acabant a la platja.

A vegades des de l'emporda em pregunteu que quina gracia pot tenir anar tan en barco, i d'altres compartim aquest lligam amb el mar, a tots us convido a llegir aquest fragment d'un llibre d'un navegant en solitari que es diu Bernard Moitessier, no es pot comparar, pero pot donar alguna pista de que es pot sentir. Espero traduir-ho prou bé:

“em pregunto si la meva aparent falta de fatiga podria ser una mena d'estat hipnotic nascut del contacte amb aquest gran mar,...
...estic ple de vida, com el mar que contemplo tan intensament. Tot i que som amics, sento com també em vigila...
...sols us puc donar les meves anotacions, els ocells, el mar, la posició i els petits problemes diaris. Les meves anotacions reals estan escrites al mar i al cel; no es poden fotografiar ni donar als altres...”

gaudiu del 2010!!









JA VEIEU QUE PLATJA I COCOTERS...


2 comentaris:

  1. que suerte que tienes !!!!
    haz realizado la suerte que tienes??
    Bueno pero te lo mereces
    besos tania
    te deseo un gran 2010
    aunque ya veo que lo has empezado bastante bien!!!
    aprovecha de tu libertad que todos no tienen tu suerte

    ResponElimina
  2. No saps lo contenta que estic .....Un dels teus somnis ja s'ha fet realitat!!!
    Val la pena sommiar eh??? jeje però pel que estic veient la realitat el deu haver superat!
    Un ocellet m'ha dit que vindràs al Febrer per fer un exàmen!!! a veure si ens veiem, em faria molta il.lusió compartir les teves experiències.
    Una abraçada!!!!
    Marta B

    ResponElimina