Arxiu del blog

dimarts, 24 de novembre del 2009

ÚLTIMES HORES


aqui teniu en Carl, el que faltava de la tripulació, és l'encarregat del menjar i aqui esta intentant posar una mica d'ordre al menjar que quedava al barco, us asseguro que ara sembla un supermercat mes que un barco. tenim el menu dels proxims 25 dies i gairebé 300 litres d'aigua en ampolles i 300 mes en dipósits. xoxolatines i altres llaminadures fora de "menu", l'alcohol esta prohibit a bord a menys que el barco estigui fondejat. si no s'exten mes el dengue la idea es fer una paradeta ràpida a cap verd i comprar fruita i verdura fresca aixi que em sembla que quan arribem al carib podrem muntar una botigueta amb el que ens sobrarà.

no cal que us expliqui que estic molt content, la veritat es que es el que estava buscant i ho he trobat. es una sensació molt extranya perque tot es molt natural, estic molt a gust. la primera vegada que vaig entrar al barco em va semblar que ens fariem molta nosa i que era bastant petit, pero ara ja hi porto 10 dies i m'hi sento com a casa (buenu, no tant pero casi...jajaja). estic realment sorpres de la quantitat de coses que hi caben sense haver d'ocupar l'espai habitable i es
que hem comprat molt i molt i portem les nostres robes i coses.

tenim llibres, coses per estudiar, hem de fer intercanvi d'idiomes, jo en anglés i ells en castellà, menjar i navegar. mirar el cel i el mar, la pantalla del mobil s'apagara i sols quedara el radar i el gps i creuar els dits perque el mar ens vulgui ensenyar la seva cara amable.

buenu familia, si passem per cap verd i trobo internet mirare de saludar, i si no, després de tocar terra i celebrar-ho com si fos la ultima festa del món, ja us explicaré com ha anat!...

salut a tots!!

david

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada